vad gör man inte för lite choklad

jag överlevde!!! och jag behövde varken ta mina superstarka tabletter som jag fick när jag och malin var på sjukhuset förra gången (nu lät det som om vi är där varje dag men så är det inte riktigt) eller åka ambulans. jag kanske har blivit immun? eller så var jag bara grymt skillad på att gnaga bort chokladen runt nötfyllningen i  mitten av chokladbiten. alla har vi våra talanger.


men jag undrar hur det kommer att bli nästa gång jag svimmar/inte kan andas/får en allergichock (fyll i valfritt)? det är ju liksom annas tur att följa med i ambulansen, det kan ju bli spännande att vänta in henne. "nej alltså vi kan inte fara till sjukhuset än för jag har lovat att min kompis ska få följa med i ambulansen så vi måste vänta på henne!". ja jag gissar att jag får vara glad om det inte händer när hon är i thailand iallafall...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits