all hjälp är välkommen just nu

det är ändå ganska bra gjort om man lyckas sova en stund när man har en halvtimmes lunch. nu blev det ju bara fem minuter men ändå! det är viktiga fem minuter just nu. jag känner mig lite piggare, eller huvudet är iallafall inte lika tungt. men det går nog tillbaka snart igen. jag kanske måste försöka mig på ännu ett kaffeexperiment? eller så gör jag som maja, tar en koffeintablett (att hon sedan inte kunde på hela den natten är ju en annan sak, en helt annat sak. en ganska rolig sak). jag har försökt dricka vatten, fått lite friskluft och jag har gått en sväng men inget hjälper just nu.


vad kan man göra för att hålla sig vaken när man är jättetrött?!


Kommentarer:
Postat av: Jessi

Hoppas du piggnar till snart!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits