alldeles för verkligt för att inte riva upp mig

någonstans där under mina tolv timmar så drömde jag en jätteverklighetstrogen dröm. allt var så tydligt och jag minns så mycket av den (och det brukar jag inte göra när jag drömmer, speciellt inte så här långt in på dagen). skratta inte nu, men jag drömde att jag och maja skulle på fest (haha jättekul, tecken på en vit vecka behövs jag vet jag vet) och jag visste inte ens vem tjejen som hade festen var. men maja var tydligen kompis med henne och det var sjukt mycket folk. och då menar jag SJUKT mycket folk. och så dök någon upp och någon var trevlig och i drömmen var det trevligt men nu mår jag bara dåligt. vad är det med den människan egentligen?! jävla skit. jag blev så deprimerad när jag vaknade. och det har hållit i sig.


(drömmen fortsatte efter det här och blev bara sjukare och sjukare. jag och maja hade glömt systemetpåsarna hemma om vi säger så och jag blev ivägskickad för att hämta dom. och helt plötsligt var det inte direkt gångavstånd hem längre utan jag liftade, hamnade ute på en ö (?!) och skulle ta en buss till mobacken från ön. lycka till. första bussen hem gick 23.00.det var den festen det.)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits