bästa stunden på dagen

jag har kommit på ett vinnande koncept nu för att klara mig igenom dagarna! jag äter jättefort (jag har ju bara en halvtimmes lunch) och sen så hinner jag sova i ungefär tjugo minuter. huur skönt som helst! jag ligger i ett litet rum som är alldeles kolvart och det är helt tyst förutom ett rör som susar lite sövande, perfekt för att sova i alltså. och jag har inga problem att somna på cirka noll minuter om vi säger så..  så där ligger jag och sussar varje lunch. det enda jag är lite orolig för är att jag ska vakna upp av att någon står och tittar på mig, för det finns nämligen inget lås på dörren. det vore lite läskigt. sen så är jag ganska förvirrad när jag kastar mig upp ur sängen och kommer ut i ljuset, för jag har ställt väckarklockan en minut före jag måste öppna upp växeln igen så det är lite bråttom.

 så ser jag inget och är nyvaken och yr eftersom jag har ställt mig upp för fort - jag hittar ju knappt till telefonen!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits