det går liksom inte ihop

nu har min sängkamrat trippat vidare (hon skulle iväg och duscha ett par äldre män) och jag sitter här och undrar var det fina vädret tog vägen?  vad hände med solen är dagens tusenkronersfråga!
men okej, då får jag passa på att fixa lite inomhusgrejer (typ tvätt, alla mina kläder luktar ju fortfarande vitlökskrydda) och så måste jag förbi en sväng på jobbet och skriva på anställningskontraktet osv. och så har jag fått den smickrande uppgiften inför kvällen att fixa osten. jag försökte ragga mig till att få ansvar över vinet (det kändes som mer hemma hrmm) men rickard föll liksom inte för det. väldigt konstigt. fast jag hade blivit väldigt rädd om han faktiskt hade gjort det. då hade jag fått börja fundera över kvinnligheten !

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits