det räknar jag med

efter att ha suttit här i växeln nu i snart tre hela arbetsdagar har jag kommit fram till vissa saker. för första så ringer det alltid och då menar jag ALLTID när du precis har tagit en stor tugga av någonting. samma princip gäller när du har gått iväg en bit för att hämta nånting, det kommer att ringa, även fast det inte har ringt på tjugo minuter. och skulle det mot förmodan pratas om någonting roligt och intressant i fikarummet, ja då kan du räkna med att det ringer så mycket så att du måste gå därifrån! lagen om alltings jävlighet borde döpas om till en växeltelefonists vardag.


men jag är lite piggare nu iallafall. jag tror att det var de där fem minuterna! mina ögonlock faller inte längre ihop och jag vågar nu sitta still på stolen utan att riskera att somna. plus att jag har två fläktar som går på högvarv. inne på näst sista timmen nu!


Kommentarer:
Postat av: Madde

Kikar in och säger god eftermiddag.....



Kram Angelwing


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits