det vänder snart igen så jag passar på att njuta

tiden har bara flugit förbi idag ! hur skönt är inte det?! det kan bero på att jag och lina har bestämt oss för att rensa upp typ överallt där det är kaos på det här företaget (och det är fler än ett ställe..). så nu har jag saker att göra och då springer bara tiden iväg. men jag klagar inte. det känns bra! nu slutar jag strax och det betyder att det bara är två arbetsdagar innan jag befinner mig i piteå och skriker mig hes till brännö serenad. trevligt värre. plus att det inte regnar längre och plus att lina har lovat att jobba någon timme åt mig på fredag så jag kan sluta tidigare. vad händer nu med världens mest negativa människa?! jag vet inte riktigt, men jag tror att hon har ett leende på läpparna..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits