en egen liten deal

idag har tiden gått mycket fortare och det är jag ju absolut tacksam över. men jag fattar inte riktigt hur jag ska få tiden att gå i fyra veckor! sen så är jag lite tacksam över att det spöregnade också så att jag inte behövde känna mig så nere för att det är fint väder när jag jobbar. däremot tycker jag lite synd om lina som tog ut en ledig eftermiddag...

och om ni undrar hur jag kan blogga på jobbet så har jag gett mig själv den bonusen eftersom jag har växeln precis hela dagen, till och med på mina raster. så om min lediga tid hela tiden avbryts av jobb så får mitt jobb avbrytas av lite ledig tid då och då (det är inte så många minuter vi pratar om).


ikväll ska jag äntligen få se exkexet nya lägenhet (som jag funderar på att ta över, han kan väl sova på balkongen?) !


Kommentarer:
Postat av: Lina

Hejhej!

Checka in min blogg, där kan du bli reklamerad!

Du får mer besökare!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits