en pigg eremit

jag är piggare idag än vad jag har varit på länge! kan ha att göra med att jag har sovit mer än vad jag har gjort på länge också, vem vet. när det är så här lätt att kliva upp på morgonen har jag faktiskt starka funderingar på att lägga ner mitt sociala liv och bara gå och lägga mig tidigt alla kvällar! det vore nästan värt det. åtminstone i veckan när jag laddar inför sommarens höjdpunkt.  jag kan inte fatta att jag kommer att se håkan hellström live om ungefär sextio timmar!!! siiiinnnes


Kommentarer:
Postat av: Mamma Jessica

Hej, har du firefox eller någon annat webbläsare? Skullle du kunna kolla då om min blogg ser okej ut? Försöker fixa till det då alla som har firefox inte kunnat se den som den ska se ut..

Tack på förhand.

Postat av: malinm

Min design från Spotlife är nu uppe, vad tycks? =) (bild på min gamla blogg finns lite längre ner)

2008-07-23 @ 08:45:43
URL: http://malinm.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits