fruktansvärt sevärd!

den var jättebra! se the dark knight! nuu! helt fantastisk film faktiskt. och jag vet att det är en massa snack om hur bra heath ledger var. men. allt är sant. grym! och är det bara för att man vet hur fräsch han var eller blir till och med jokern lite tilltalande där ett tag? skrämmande i så fall haha. christian bale är ju inte heller helt fel. mumsigt alltihopa. men som sagt, en bra film och se nu och ni fattar vad jag menar!
nu ska jag lägga mig i sängen och sen så får vi se om jag lyckas hålla mig vaken igenom hela morden i midsomar vilket är väldigt tveksamt. annars får jag massor med sömn och det vore ju inte helt fel det heller. ny dag imorgon. varför känns det som om den kommer att avgöra min närmaste framtid? låter ganska dramatisk men ett sms som jag fick pekar på det. puss.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits