håkan hellström är kärlek

dagen d är liksom inne! eller skulle jag kanske säga dagen H? jag kan inte fatta att det nu strax bara är tolv timmar kvar! jag har laddat för den här stunden sen jag fick höra att han skulle till pdol. det börjar vara ett par månader nu..

nu ska jag jobba i ungefär fyra timmar till (oj, det kändes inte så länge när jag skrev det) och sen ska jag skynda mig på stan och fixa lite saker (läs: alkoholhaltiga drycker, skavsårsplåster och vätskeersättning, en festivalsflickas bästa vänner). sedan blir det raka vägen hem lite snabb fixning innan det är dags att styra blåvolvis mot piteå! förra gången (min och majas kaosresa till haparanda) så blev jag ju hyfsat mobbad för att jag inte visste hur man körde till piteå. undrar hur det kommer att bli den här gången när jag säger att jag fortfarande inte vet, eftersom jag inte minns?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits