ingen morgonmänniska. någonsin.

jag var inte riktigt lika pigg imorse som jag trodde att jag skulle vara men det funkar. jag försöker dock att låta bli att tänka på att det kommer att vara såhär i resten av mitt liv. hyfsat deprimerande. jag kan ju som inte låta bli att jobba. jag måste nog se till att skaffa mig ett jobb där man inte måste stiga upp särskilt tidigt! fast jag gillar ju att komma hem klockan fyra också. nej det finns bara en lösning på det här, som jag har sagt tidigare, jag måste gifta mig rikt och bli hemmafru! och om jag blir less på att bara vara hemma kan jag ju alltid skaffa mig ett jobb där mellan elva och två på vintern. perfekt.


jag trodde att jag skulle klara mig ifrån att sova på lunchen idag, men eftersom jag är sugen redan nu när det är tre och en halv timme kvar så kan det nog bli lite vårt. mina powernaps är fantastiska! varken måndag eller igår så sov jag efter jobbet så det verkar ju funka bra. men idag finns det en chans att soffan lockar för mycket, speciellt om jag inte har någon tid att passa..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits