inte ok

jag blir ju nästan gråtfärdig när det är tjugo grader varmt när jag cyklar iväg hemifrån på morgonen där runt halv åtta. jag vill bara lägga mig ner på gräsmattan och få ett utbrott som en tvååring (min egentliga ålder) och skrika och sedan vägra resa mig. man ska inte jobba inomhus när det är ett sådant här väder! värdelöst är vad det är.

i och för sig har vi tjugonio grader här på jobbet men tjugonio grader utan sol är inte kul! man sitter här och svettas och blir seg i värmen men man får inte bli brun! värdelöst det också.

jag tror inte ens att man får har det så här varmt på jobbet. någon pratade om att tjugosex grader flera dagar i rad inte var ok (det kan jag hålla med om!!) och vi har ju några grader varmare till och med så det kan ju inte få fortsätta såhär. jag vill ha kompensation (typ några veckors betald semester skulle väl vara rimligt?) !


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits