jag får väl vara nöjd om jag hinner med en av sakerna

allt det där som jag skulle göra för två timmar sedan? det har jag fortfarande kvar att göra! men jag har iallafall varit på jobbet men det visade sig att min chef inte hade lämnat några papper innan hon gick på semester. aja, det var åtminstone riktigt roligt att träffa alla på jobbet ändå! men inte riktigt lika roligt att träffa de på heltid nästa vecka, jag vill också gå på semester på måndag! städa lämnar jag till morgondagen, likaså mina tankar på en carwash. jag tror att jag behöver sol för det. nu ska jag ta en snabb promenad och sen försöka powernapa lite och klockan sju ska jag träffa älsklingsmalin för en helkväll med fika och sex and the city på bio, liivet!

Kommentarer:
Postat av: linnisabell

haha, ja håkan-strofer är vackra.. :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits