jag fick lite som jag ville

för att ha varit en fest som började med att jag hörde en låt på mtv och blev sugen på att gå ut och dansa så har det varit en mycket bra fest! ida 20år först och sen balzac, mjoo bra! lite häng med exKexet och hans kompisar, david dansade utan tröja, jag och ludde blev sams igen och jag trodde att tilda skulle strypa mig efter att de tvingade mig att svara i ludvigs telefon när hon ringde. men jag tror att det ordnade sig? nu är jag jävulusiskt trött iallafall och ska strax sova. jag avslutade nyss bygget av min kinderleksak. det blev en racerbil med vingar på sidan. det var lite svårt att klistra fast klistermärkena rakt men jag gjorde mitt bästa!
peace och godnatt!

ps, vissa saker var dåliga men ändå bra och vissa saker var bra men ändå dåliga

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits