jag har svårt att se det positiva med att jobba i ett tropiskt klimat

nu har det blivit lite svalare iallafall! solen har gått ner (lagom till dess att jag ska sluta och få njuta av den och inte bara värmen) och det kom till och med några regndroppar. och nu är jag så slut så att jag inte vet vad jag ska göra! jag orkar knappt hålla upp huvudet. allt jag vill är att lägga mig och sova men det kan jag nog glömma för vi ska tydligen iväg och äta någonstans med familjen och pappas anställda. jättegott och jättetrevligt javisst men jag skulle behöva en iskall dusch och två timmars sömn innan jag ställer upp på någon som helst social aktivitet.

ont i huvudet har jag också, trots att jag har varit jätteduktig och druckit massor med vatten. det borde vara förbjudet att jobba på sommaren. allt borde stänga. och allra mest alla telefonväxlar. fast man tycker ju att det borde vara enklare att jobba mot någonting nu när jag har ett mål men när det är så här varmt så slutar hjärnan att fungera och då kan man inte tänka framåt i tiden! önska mig lycka till med att försöka övertala mamma att låta mig stanna hemma och sova..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits