jag tror att jag valde rätt

idag var jag nästan pigg när jag vaknade! okej en liten stund som zombie blev det ju men det kan jag ta! nu får vi bara se hur hungrig jag kommer att bli. jag vet att det är helt värdelöst att hoppa över lunchen men annars skulle jag ha somnat över tangentbordet. förresten så tänker jag döva hungern med choklad, så det så. en liten chokladbit på det här och jag kommer att vara tipptopp! klockan är nu ungefär tjugo över tolv och jag har gjort bort halva arbetsdagen plus min lunch och samtidigt så har jag också gjort bort allt jobb. jag är cirka en kvarts arbete kvar (högt räknat) och mer än tre timmar att fylla. någon fler än jag som märker att det inte riktigt går ihop?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits