lycka till med att kliva upp sju nästa vecka!

min dygnsrytm är så totalt off att jag inte vet om jag kommer att lyckas vända tillbaka den. jag har just precis avslutat städningen av hela mellanvåningen. och ja, klockan är efter halv två på natten. men det har faktiskt alltid varit så att jag har städat bättre på natten, varför vet jag inte. jag är ju egentligen ingen riktig nattmänniska (fast jag kanske räknas som det nuförtiden, jag är ju inte direkt någon morgonmänniska heller). eXkexet kunde bli galen på mig förr då jag somnade in där runt klockan tio på kvällen när han låg vaken till tre. jag behövde bara lägga kinden mot kudden så somnade jag!  fast jag har försökt förklara för honom att han inte ska ta det som en förolämpning (typ: du är världens tråkigaste människa) utan mer som en komplimang (jag är helt trygg med dig osv). trygg eller inte, morgon eller kväll, nu är det iallafall dags för att sova!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits