mamma mia

åhhhhhhhhhh så bra den var! jag och malin har just varit och sett mamma mia på bio och halva tiden satt jag med tårar i ögonen och andra halvan skrattade jag så att jag grät (mycket tårar som ni märker). filmen var helt underbar! och alla låtarna var helt underbara! jag är hyfsat uppe nu så det kan bli svårt att tagga ner för att gå och lägga sig, det är nämligen vad jag hade tänkt göra. ta igen lite förlorad sömn så att säga.


I've been cheated by you since I don't know when
So I made up my mind, it must come to an end
Look at me now, will I ever learn?
I don't know how but I suddenly lose control
There's a fire within my soul
Just one look and I can hear a bell ring
One more look and I forget everything

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits