man skulle kunna tro att klockan har stannat

nu är vi nere på ett samtal varje kvart. inte okej. konstigt nog så går tiden ändå.

jag skulle kunna somna på en halv minut just nu tror jag, plus att det är äckligt varmt och kvavt här uppe i receptionen! dock bara en och en halv timme kvar nu innan jag ska cykla jättefort hem (och säkert somna på soffan precis som igår). jag har inga planer inför kvällen men någonting dyker väl alltid upp. jag är småsugen på att spela tennis (är ju obakis idag) men det är nog kanske inte ens ett alternativ när regnet öser ner och jag har sträckt någonting i nacken. plus att min tilltänka tennispartner (och även före detta partner) har förstört sitt knä nu igen (förhoppningsvis inte för gott den här gången).


Kommentarer:
Postat av: linnisabell

gött att höra,d et är party vi är ute efter. Om du vill åka till ett annat partyställe kan jag rekommendera Sunny beach, där hade jag "the time of my life" :)

Postat av: identity

svar: håkan veeem? :P haha

2008-07-22 @ 16:15:56
URL: http://identity.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits