nya jimmy connors

jag fick spela tennis igår! och det var jätteroligt! och jag gjorde (nästan) inte ens illa mig! och jag vann (inte alls men det är min blogg och då får jag skriva vad jag vill)!


simon spöade mig med riktiga tennissiffror, 6-1 6-3 och jag var sjukt nära på att

a, fara hem när jag låg under med 5-0 i första setet

b, brutalt misshandla tennisracketen (som jag har lånat av maja)


nu vann min mognare sida och jag bet ihop och utstod pinan (men jag vägrade skaka hand med honom, mogen kommer jag aldrig att bli). nu ska jag smygträna varje kväll och sen ska jag be om en rematch och vinna med 6-0 6-0. det vore skönt. största problemet är att han servar så mycket hårdare än mig (han träffade mig på låret med en boll och det sved!). jag måste börja bygga lite seriösa muskler.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits