trettio minuter kvar

det verkar som om jag kommer att överleva första dagen. men än är det inte över! sedan så står luften stilla och det börjar bli otäckt varmt där jag sitter, ingen riktig hit. och visst är det så typiskt men ändå så självklart att det ska vara varmt och soligt på min första jobbardag efter sex veckors ledighet?! tröttheten har då åtminstone släppt lite men det här kommer inte att bli lätt. jag ska försöka att inte sova när jag kommer hem efter jobbet, för då kommer jag inte att somna ikväll och vips så har jag samma helvete imorgon igen! ikväll blir det grey's för hela slanten, möjligtvis satsar vi på att se klart andra säsongen (eller är jag lite väl optimistisk och sugen nu?) !


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits