väldigt svår prioritering

vi kan beställa mat till jobbet från en restaurang i stan till lunch och det funkar ganska bra. problem blir det bara när det som idag inte är någonting gott på menyn (det är tre olika rätter varje dag varav en är sallad. idag var det räk- och skaldjurssallad. nej tack jag vill inte dö). och jag orkar inte fara hem heller (hinner knappt på en halvtimme) så det blir en låång powernap idag. skönt. varje gång jag lägger mig i "mitt" vilorum så får jag panik för att jag tror att jag inte ska hinna somna tilltäckligt fort och alltså inte få njuta av all precis all sömn som jag möjligtvis kan få. men det har aldrig slagit fel hittills, jag ligger vaken i högst en minut och sedan sussar jag gott. det blir nog inget undantag idag. sovgott, det ska iallafall jag göra nu.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits