världens bästa

först och främst skulle jag vilja tacka några viktiga personer som har gjort min helg till den bästa på väldigt väldigt länge (det finns en annan bra helg också men den är komplicerad och förvirrad så den skippar vi), så tack till håkan, magnus och anders (och kanske lite tack till simon och jonatan och ännu lite mer tack till maja min maja min bitska lilla piraya). jag vet inte ens var jag ska börja för att ens försöka beskriva helgen men vi har haft sjukt roligt och festat och dansat och sjungit oss hesa och gråtit till fina låtar (obs, bara jag, självklart inte maja) och spelat vem där och åkt otäcka karuseller (jag igen) och äntligen äntligen fått se håkan igen! det var snabbgenomgången av helgen, mer saker kommer nog allt eftersom jag kommer på dem. det dimmar fortfarande lite om vi säger så.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits