värmeslag på gång

det här går inte längre! det är för varmt! jag kan inte tänka, jag kan knappt prata och absolut inte röra mig. och definitivt inte jobba (nu är det ju så att jag inte har något att göra efter lunch men ändå). huvudet känns som om det väger hundra kilo och jag måste till och med ta flera pauser nu när jag skriver det här. det kan ju inte få vara så här? det funkar inte att jobba åtta timmar i trettiogradig värme, jag kommer att bli galen (jag kanske till och med får dela den madrasserade cellen med jokern?). lina har fått så mycket huvudvärk att hon blev tvungen att åka hem och om det inte vore för att jag behövde pengarna brutalt mycket så skulle jag göra detsamma! men jag lovar att jag ska tänka på saken när jag slutar andas.  


Kommentarer:
Postat av: Jessi

usch när det är så varmt :/

Postat av: Jonna

:)

2008-07-31 @ 13:06:35
URL: http://jonnaa.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits