..working at the carwash

jag har nu städat volvis både utvändigt och invändigt och den blev jättefin och jätteren och jag är jätteslut men jättenöjd. frågan är hur nöjd jag kommer att vara imorgon när vi har kört ut till stugan där vi ska bo? är det grusväg så kommer jag att vägra köra. då tar vi cykeln istället! jag har också bränt två stycken skivor som vi ska ha i bilen så jag är på gång! tyvärr har jag inte ens packat än. hm. men det var det väl ingen som hade förväntat sig? det blir inte jättemycket sömn inatt tror jag. och kanske en liten tidigare hemgång imorgon än vad jag hade tänkt! jag måste ju förbi el systemo också. ingen rast och ingen ro. men vad gör det?! imorgon är det håkandags :D:D:D:D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits