det är bara att ringa om ni ska ha lite byggplast levererat

alla ni som tror att jag inte jobbar någonting alls nu på mitt sommarlov har hel fel! idag har jag varit utkörningsbud till min far. jag körde ut lite plast och lite spik och sånt där. väldigt spännande. och jag var jättemogen och körde jättefort på krokiga gamla kågevägen. då killade det lite i magen i kurvorna. som sagt, jättemogen.
jag trodde att spiken skulle ligga utspridd över hela bilen när jag kom fram eftersom jag hörde hur lådorna dunkade från sida till sida men pappsen klagade då inte när han hämtade dem så jag verkar ha klarat mig! de spikade på ett tak. och när jag hade kört två minuter från huset så började det regna. lycka till far!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits