hoppas inte på magkänslan

fotbollsresultaten verkar gå min väg ikväll iallfall. jag hoppas bara att de gör det imorgon också. jag är sjukt nervös inför italien-frankrike (och jag har en dålig magkänsla, usch). alltså bra italien, bra. bra att åka ut i gruppspelet. sen så ska vi inte ens tala om hur nervös jag är inför onsdagsmatchen! ursviken båda kvällarna?

jag är på god väg att vända dygnet totalt nu. jag är knappt trött! och i vanliga fall somnar jag ju typ halv elva en bra kväll. det kan ju ha någonting att göra med att jag sover till minst tolv också. dålig vana det där (jag har allldeles för många). det vore ju bra om jag kunde släpa mig upp vid tio ungefär, det vore lagom. fast när det är sånt här fruktansvärt väder så spelar det ju som ingen roll egentligen. kuljul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits