stadsfesten del 1

hej och hå vilken kväll! men roligt var det, och europe var sjukt bra alltså. och så spelade dom till slut min och majas låt och sen hade vi ingen röst kvar. och jag tror att det bästa beslutet vi någonsin tagit var att backa en bit för paniken var inte långt bort! sen så tog vi ett lite sämre beslut när vi bestämde oss för att åka karusell klockan två. särskilt två karuseller som snurrade ganska mycket. efter det snurrade det väldigt mycket. och sen avslutade vi som vanligt med att somna i majas säng (vilket hon inte var särskilt nöjd över). idag mår jag sådär men jag är faktiskt mest trött. och ruggigt opeppad inför ikväll men det är bara att bita ihop! tvådagars nu kör vi (jag är glad att jag inte är malin som går in på fjärde kvällen nu)!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits