jag borde typ starta taxiverksamhet

igår var nog världens sjukaste festkväll och hör och häpna jag var nykter! lite halverst ofrivilligt dock men det var nog bra för min lever tror jag. jag agerade fyllechaffis och nog fick jag jobba ordentligt haha. kvällen började med att jag hämtade upp exKexet på jobbet (han var dock nykter så det räknas kanske inte) och sen for vi hem till honom och såg på tv och jag somnade givetvis (vi är alltid lika trevliga när vi umgås) och blev väckt halv två av att maja ringde och ville hem. hon hade ingen röst så jag gissar att hon hade haft en bra studentdag/kväll! jag skjutsade hem henne linnea och holm men innan jag släppte av holman så kom vi på att vi kanske borde leta upp simon så att han inte låg avsvimmad i någon buske nånstans. lättgjort. men till slut lyckades vi plocka in både simon elle och lisa i bilen (efter att holm varit ute och jagat och jag lovar, han var inte direkt stabil). jag släppte av lisa hemma hos henne och sedan gick grabbarna av hos elias för att se film. hej och hå tänkte jag. dags att sova.
jag hann bara hem ungefär innan det var dags att hämta fredrik och när han klev ur bilen så dök holm upp igen, på väg hem från elias (alla grabbar bor alldeles för nära varandra haha, fast det kanske är bra) och jag plockade upp honom för att ge honom skjuts de 50 metrarna som var kvar hem till honom. trodde jag ja! kvällen slutade på akuten därför att john hade ont "nånstans". jag och holm grät av skratt när han skulle förklara för sjuksköterskan att han inte visste om han hade blivit knäad eller fått sig ett nyp (inte ett bra nyp utan ett smärtsamt nyp). jag kröp i säng klockan fem inatt. men sinnes så roligt jag hade haft det!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits