varför hamnar jag alltid i skarven?

igår var roligt (inte matchen förstås, eller jo matchen också men inte sista minuterna, det var inte petter hanssons fel!). utgång på olles sen var lugnt och det var precis vad jag var sugen på. och jag höll mig långt ifrån trassel (okej nästan, jag skulle ju inte vara jag om jag inte trasslade till det lite). sen på något konstigt vis (hm) hamnade vi hos maja efter. där vi alla somnade i hennes säng (jag somnade iallafall, frågan är vad de andra tre gjorde hihi) och vaknade upp sådär klockan sex på morgonen och hade sjukt ont i ryggen och sjukt lite plats. man skulle inte kunna tro det men simon tar sjukt mycket plats. idag tar jag det väldigt lugnt, jag vaknade för en timme sedan och har på den tiden bara hunnit förflytta mig från sängen till matbordet och vidare till soffan. jag vet mina begränsningar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits