glad påsk!

men visst är såna där påskäggsgodisar typ det äckligaste som finns?! och förövrigt så fick jag världens äckligaste påskägg av jobbet idag (kräsen jag?). men det var fullt av mörk choklad och är det nånting som jag inte klarar av så är det just mörk choklad! vuxengodis kallas det. fast jag är iallafall inte på malins godisnivå. hon är en femåring (gele och gröna grodor jovisst).

nu åker vi snart (allt är relativt) till stugan och det ska bli riktigt härligt att bara ta det lugnt, äta påskgodis (GOTT påskgodis) och köra vilda skotrar.

men lördag är jag tillbaka och då är det feest! puss och hejs

Kommentarer:
Postat av: Maria

Ah, du känner mig alltför väl, jag snålade med godiset till påskkärringarna, man vill ju inte vara med och medverka till att de får hål i tänderna och blir sockerberoende redan vid låg ålder! =P

Ha så kul i stugan och glad påsk!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits