jag är inte bitter jag lovar

idag skulle vi egentligen ha åkt till gran canaria. det är inte helt smärtfritt att vi fortfarande är kvar i sverige alltså. men det får jag ta på mig! så istället för att glida ut till stranden idag ska jag snart sätta på mig mina väldigt oälskade täckbyxor, kanske stövlar också och så pälsmössan på topp för att traska runt mobacken ett varv med en ouppfostrad vovve som jagar brudar och småfåglar. fast före jag gör det måste jag plocka upp en miljon små pappersbitar (som fram till för några timmar sedan var mjölkkartonger) som finns överallt. och jag menar verkligen överallt. och det ungefär samtidigt som jag skulle ha druckit ett glas juice på vår balkong i solen. jag mår bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits