jag som inte ens kan välja kläder på morgonen

jag som hade börjat må så bra! så ringde maja igårkväll och frågade om resan en gång till. och nu mår jag inte bra längre. jag skojar inte, ångesten fullkomligt äter upp mig! ska jag eller ska jag inte åka? vill jag eller vill jag inte åka? fast det är ju klart att jag vill åka, hur skönt vore det inte med ännu mer sol och värme? frågan är bara om jag KAN åka. typ inte.

någonting säger det ju att jag har sån här ångest över beslutet, då känns det ju inte helt rätt och känns det inte helt rätt borde man verkligen inte boka en resa för några tusen.


men det blir rätt roligt att lägga fram det för de andra. de har liksom redan typ tagit ledigt från skolan och så. hoppsan. jag får förbereda mig på att bli lynchad kanske?  fast man tycker ju att det kanske borde förstå att jag inte kan åka om det inte känns helt rätt. plus att det är för sjukt att fara på två utlandsresor samma månad!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits