nu tar jag tag i sömnen tror jag

jag borde verkligen sova NUUU! eller egentligen för länge sen. om några timmar ska jag upp och köra tillbaka bilen till stugan. majas klocka ringer klockan nio. jag kommer att vara otroligt pigg och bara studsa upp ur sängen tror jag! hittills har maja bara snarkat och inte pratat i sömn någonting. men vänta bara! om några minuter kommer vi att ligga här och prata i mun på varandra. det är nog tur att det bara är vi hemma inatt!

planerna för resten av "påsklovet" (kan jag inte bara få tro att jag är ledig?) börjar så smått bli klarare, men man vet ju aldrig med oss! kryssningen har jag tyvärr fått ge upp eftersom man var tvungen att vara 21?! skulle vi vara oansvariga bara för att vi är några år yngre?!



okej, jo det kan hända.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits