den korta versionen

så vad hände egentligen på den här resan? eller vad hände inte?! en vanlig dag kunde se ut så här:
jag vaknade av att simon knackade på min och majas dörr och jag och han gick ner och åt frukost (eller ja lite gurka och fetaost/gurka och tomater, vi var inte jättehungriga konstigt nog) medan de andra sussade sött. efter det gick vi ner till stranden och fixade fem solstolar och så låg vi och solade ett tag innan den första av sömntutorna lyckades ta sig ner till stranden (i de flesta fall maja, resten av grabbarna var inte jättepigga. och fredrik ville inte vara i solen särskilt mycket så han dök upp efter lunch haha!) så solade och badade vi hela dagen, huuur härligt som helst. jag kan knappt skriva om det för då mår jag så dåligt över att jag inte får vara där just nu!
efter klockan fyra började det droppa av folk igen (maja och fredrik brukade få nog och gå upp på hotellet) men vi tappra stannade kvar till ungefär halv sex varje dag (jag och simon var först ut och sist in alla dagar, snacka om att kämpa för brännan). sen så sov vi oftast nån timme på rummet och sen var det middag och sen fest. ni kanske börjar inse varför jag är så sliten nu? först sola precis hela dagen (och jag är sämst på att dricka vatten) med sömnbrist och sedan festa hela kvällarna (nätterna). jag ligger back på ganska många sömntimmar!! men det var det värt och jag skulle inte tveka att göra om det, onej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits