i flocken var det jag som var lynette

och eftersom jag somnade rätt bra igår så skulle man kunna tycka att jag skulle vakna rätt bra idag. haha. jag klev upp halv två. men jag tycker att jag lever upp rätt bra på de krav har på mig själv som arbetslös? sova jättelänge och sen göra ingenting alls resten av dagen. det allra sjukaste är att jag typ gillar mitt liv jättejättemycket nu. jag är nog kanske gjord för att vara hemmafru. det gäller bara att övertyga min blivande make om det. och för att bättra på min image som hemmafru kan jag meddela att jag igår köpte mig en juicemaskin!! jag har gått och trånat efter den i typ ett år nu (jag vet precis hur sjuk jag är) och så fick jag pengar av farmor&farfar till den nu när jag fyllde år och vips kan jag göra en massa roliga juicer! och roligt är det, igår hade vi lite provsmakning. men jag måste erkänna att gammal hederlig apelsin inte gör någon ledsen :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits