mer hjälpsamma?

det finns en sak som jag har lagt märke till nu när jag har jobbat här i kassan ett ganska bra tag! det finns faktiskt en stor skillnad mellan manliga och kvinnliga kunder på hur de visar sitt leg. vi har ingen kortläsare här så vi måste alltid ta legitimation på kunderna och utan att överdriva kan jag säga att kvinnliga kunder ALLTID plockar fram legitimationen så att jag får scanna den (vilket är väldigt enkelt). många män däremot verkar tycka att är jättejobbigt att fram körkortet ur fickan på plånboken och slänger bara hela börsen så att jag måste knappa in hela deras personnummer (vilket är betydligt oenklare). fast jag har blivit sjukt snabb på att knappa siffror nu (inget ont som för något gott med sig osv, fast det måste nog ändå räknas till värdelöst kunnande).


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits