ondskan själv

jag är inte en trevlig person när jag har fått sova för lite (och definitivt inte när jag just har blivit väckt men det är en annan historia). så just nu känns inte mitt leende så äkta när jag för hundrade gången säger: "haha nja inte riktigt gratis" när streckkoden inte fungerar och kunden tycker att det är jättekul att säga att den blir gratis då. jo det var jättekul. de första tjugo gångerna (nej det var inte ens roligt de första fem gångerna förresten). och när folk skäller på mig idag måste jag bita mig i kinden för att inte bita dom (nej det är inte mitt fel att vi har så höga priser, eller att ditt skåp inte har kommit än eller att den röda borrskruven från plannja är slut). jag tror att jag måste sova ett par timmar när jag kommer hem från jobbet om jag överhuvudtaget ska kunna umgås med folk ikväll.  


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits