överraskningslunch

idag tror jag att jag och ex-kexet har en lunchdejt där runt halv tolv. men helt säker kan jag ju inte vara eftersom han inte har svarat på smset jag skickade igår plus att han skulle spela poker igårkväll/natt vilket betyder att han mycket väl skulle kunna sova långt mycket längre än till halv tolv. det blir spännande. vi har inte heller bestämt var vi ska äta så jag vet inte riktigt vad jag ska göra om han inte hör av sig? då blir det nog uppvärmd spagetti med köttfärssås och en promenad med vovven istället. inte helt fel men det var alldeles för länge sedan vi sågs, vi har inte träffats sedan före jag for till turkiet! så tobbson dags att vakna nu och börja reagera och agera!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits