på bättringsvägen

jag är fortfarande deprimerad men igår gjorde jag iallafall någonting annat än stirrade in i väggen och önskade att det var en annan vägg ganska långt härifrån som jag stirrade på (fast i och för sig, hade jag varit där hade jag knappast stirrat in i väggen!). min och simons lilla promenix slutade med att vi hamnade hos maja och såg på bilderna från turkiet. det finns verkligen helt sinnessjuka bilder!! min personliga favorit är nog den på maja i trappan utanför vårt hotellrum (jag ska lägga upp den om jag får men jag är väldigt tveksam till att hon kommer att tillåta det). jag tror att jag måste ta tag i mina egna bilder och lägga in dem på datorn snart. men det måste göras i smyg, min kära mor får inte under några som helst omständigheter se en del av de där bilderna!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits