sen och lat går inte ihop så bra

jag har undrat lite över hur man skulle kunna jobba till halv sju på kvällen om man är vuxen och har barn och är seriös och måste laga mat (till fler än en person iallafall) och har kommit fram till att det inte kan gå! tur för mig att jag är väldans oseriös och kan glida in till middagen när jag vill (nu ljuger jag jättemycket men ändå). och jag undrar också om jag kommer att svälta ihjäl eller somna någonstans på lagret imorgon när jag måste vara kvar på jobbet till klockan nio för att fixa i ordning efter ombyggnationen. troligtvis.
nu är jag seg som vanligt och borde egentligen redan vara på väg till simon men här sitter jag i handduk och bloggar lite och läser lite roliga bloggar. bra på att passa tider som vanligt! fast om jag segar mig lite till så hinner mamma kanske komma tillbaka med bilen och det vore ju faktiskt grymt skönt att slippa gå (även fast det kanske skulle ta tio minuter?). aja, jag har hört att man får magsår och tappar hår om man stressar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits