solen efter regnet liksom

jag ser ingenting! mina ögon är typ helt igensvullna och att sätta på sig linser imorse var liksom inget alternativ. det betyder att jag ser väldigtväldigt dåligt just nu eftersom mina ögon har bestämt sig för att blir sämre och sämre och mina glasögon är ett par år gamla hej och hå. idag är en dålig dag. det är sjukt mycket pollen i luften kan jag lova och jag är så trött att jag skulle somna på en sekund om jag la mig ner (jag tror knappt att jag skulle behöva lägga mig ner ens). OCH jag måste jobba i ungefär fem timmar till när det ser jättesoligt ut (genom fönstret) och säkert kommer att bli jättevarmt och jättehärligt!


MEN den här dagen kommer att bli så mycket bättre! idag kommer ingrid och frida hem!!!!!  (nej jag är inte taggad alls, hm). och så blir det en rejäl fest med alla finflickor (vilket var alldeles för länge sedan) och en förförfest med småbarnen (ja men ni är ju faktiskt yngre än jag och mycket mogna malin, hm igen). klockan fyra drar vi igång med den något udda kombinationen pizza och drinkar!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits