topp tre kaosresa

jaha ja vi överlevde (fast det var nära där ett tag..)! och vi hann med ikea, skopunkten, en jättestor godisaffär och så alko givetvis. det var meningen att vi också skulle hinna med ett besök på alko i kemi men eftersom både jag och maja har supit bort alldeles för många hjärnceller så tänkte vi inte riktigt på att finland inte har samma tid som sverige så det var stängt. jättestängt. men inte grät vi för det! nejnej, vi såg det som en utflyft där vi fick se mer av finland. vackra vyer av motorvägen och höghus i sten. underbart. fast det blev en dyr flaska vatten.
och det var helt sant som vi upprepade hundra gånger: "det var nog tur att det bara blev du och jag". jag tror inte att någon annan hade förstått, eller stått ut. du och jag skorpan!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits