jag mår så dåligt

JAG HAR PANIK! och panik som jag aldrig haft (jag brukar ju som panika lite nu och då, men det här är allvar!). vad ska jag göra med min packning? ingenting stämmer och allt blir bara fel och jag vet inte vad jag ska ha med mig! och när vi provpackade majas ryggsäck igår (jag har en lika stor) så rymdes inte alls. och vi har verkligen inte med oss mycket! hjälp. varför gör jag alltid så här mot mig själv? varför kan jag inte ha styrt upp allting för typ en vecka sen. men jag tröstar mig själv med att jag åtminstone har imorgon på mig.





och jodå, givetvis så var det be mine med robyn som var den första låten som dök upp på radion i söndags. det var så typiskt att jag var tvungen att skratta även fast det inte var kul alls. den lyssnade jag på för läänge sedan men det är samma sak nu. men ge mig några dagar på nya zeeland så ska ni få se att livet leker igen! det måste, vad ska jag annars göra?

Kommentarer:
Postat av: gustav netzen

du tkr att jag är söt, dsm^^,

2012-07-04 @ 07:05:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits