jo jag är så glad och trevlig och nöjd

jajaja det regnar och jag är trött och jag tror att jag har sovit axeln ur led (?) och jag orkar inte gå med vovven i regnet och jag är hungrig men orkar inte laga mat och vill sova men vågar inte för mamma blir galen om hon upptäcker det. istället måste jag: tvätta, dammsuga, skura golvet, diska och sortera tvätt. och så ringer de från min optiker IDAG och säger att mina provlinser har kommit när jag egentligen skulle ha kommit i måndags. om jag inte hinner få mina linser innan vi åker, ja då vet jag någon som kommer att få stora problem !

nej men om man skulle ta och flytta sig ner en våning och fortsätta gnälla där. om den här dagen blir bra, ja då måste det finnas en gud. men imorgon, IMORGON NI! då smäller det. då är det hejdåfest på högsta nivå. högsta!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits