min fina morgontradition med en timmes snooze är förstörd

jag har upptäckt en sak med min nya mobil som gav mig rysningar (ja jag blev tvungen att köpa en ny mobil, ja jag förstörde den i fyllan, ja det är min tredje mobil på två år och alla är förstörda i fyllan och ja jag köpte den billigaste jag kunde hitta), det går inte att snooza på morgonen !! det är det värsta jag har varit med om, jag var ju tvungen att kliva upp direkt ?! mardröm. fast det kanske är en bra sak egentligen om jag tänker efter, tänk om jag nu lyckas komma i tid någon gång? till exempel imorse gled jag in på vårdcentralen hela TVÅ MINUTER före jag skulle vara där. och fick min äckliga spruta men nu ska jag tydligen slippa hepatit (a, b, c? ingen aning.) iallafall. alltid något!

Kommentarer:
Postat av: Han som inte hittat hit

Hepatit A är den du får via mat.

Hepatit B och C är blodsjukdommar som smittar bland annat via blodtransaktioner och sex. Hepatit C finns inget vaccin mot. Hepatit A och B läker ofta av sig själv även om Hepatit B KAN framkalla en kronisk infektion medans Hepatit C framkallar en kronisk infektion.



Då vet ni det :) så på med kodisen bara ;)

2008-10-08 @ 11:41:55
Postat av: Malin

Är det ens lagligt att tillverka mobiler utan snooze?!!



Älsk, ring mig imorgon eftermiddag/kväll när du har tid jag måste ju prata med dig innan du åker<3

Postat av: Malin

Jag är inte förvånad, mitt lilla geni ;)

2008-10-08 @ 19:48:24
URL: http://ommalin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits