om ni saknar mig, eller bara vill håna mig för att allt kommer att gå så fel

alltså hjälp, nu börjar det verkligen närma sig på riktigt! imorgon klockan åtta ungefär rullar vi ut ur skellefteå och på söndag lyfter planet mot auckland! ryggsäcken är halvpackad och filmerna till ipoden är halvklara. hur ska det här gå? är ni sugna på att veta det, och kanske följa oss sådär en bit på vägen så finns det två alternativ:

alternativ1: det snälla alternativet, resdagboken (sök på juliaen eller majahed). här kommer vi att skriva vad vi gör och vad vi är och lägga upp bilder. här får mamma och pappa och farmor läsa (därav det snälla alternativet)

alternativ2: min nya blogg
etthundraensaker.blogg.se. där får familjen INTE läsa. detta är det icke-snälla alternativet. och så ska det förbli. tack. (designen är rätt rolig men det hade jag tänkt få hjälp med. söta rara lilla linnea?:) )

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits