piggelin 38

jag lär mig visst aldrig, det är inte värt att sätta sig och blogga när promillehalten är över noll. men igår var jag ju åtminstone inte arg som ett bi! vilket framsteg.
idag är jag lite seg men inte värst. mest trött (och som vanligt kan jag inte sova på dagen för jag har fortfarande inte hittat ett tillräckligt bra gömställe för mamma) men det funkar det med! däremot är jag inte jättesugen på att hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för ikväll, jag vill sega omkring i min myströja länge än! menmen, som sagt, sista festen nu i sverige på ett bra tag. då är det bara att bita ihop. nu kör vi!


Kommentarer:
Postat av: Han som inte har hittat hit

Varför var du arg när du var full? det har jag aldrig sett dig som? du brukar ju vara glad högljud och full.. men aldrig arg och full... eller är det jag som är fel ute?

2008-10-07 @ 10:58:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits