lite skräck sådär mitt i kvällen

jo just det ja, jag blev ju instängd på fredriks toalett igår också! lite alkohol i blodet och jag fick inte upp dörren och paniken var inte långt borta (eller faktiskt där, jag övervägde allvarligt att hoppa ut genom fönstret där ett tag. andra våningen jaja). jag fick kontakt med de andra där ute genom att banka lite på dörren och sen började operation få-ut-julia. det gick sådär. hela festen stod utanför och maja fick lugna mig när paniken kröp fram. det gick också sådär. till slut fick de lyfta dörren med en kofot samtidigt som jag vred om nyckeln allt vad jag kunde. så ut kom jag till slut! fast någonstans hade jag redan gett upp så jonatan med en kofot i handen var nog bästa synen (okej näst kanske) på hela kvällen!

Kommentarer:
Postat av: han som inte hittat hit

nu var det ju faksist så att jag skötte kofotandet men som med allt annat så är jag ambitiös men värdelös när det kommer till kritan. Hade ju som varit kul om jag kunnat hålla kvar i kofoten två sekunder till, viket hade gjort att det bästa med din kväll var att få se mig ;) för det har varit det bästa många kvälla för mig :) att få se dig :)

lycka till med packandet...

2008-10-07 @ 10:45:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits